jeaanetteee

8 Juli

Publicerad 2012-07-08 19:30:02 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter en avkoppland helg i Södertälje!
 
Vi kom ju dit vid 18 någonting i fredags, och då blev de mat, massa prat och de traditionella kortspelet hos monica och gunnar!
Men i stället för plump(som vi annars alltid spelar) blev de Hojt!
Har nog inte spelat de sen ja va 10 år eller nått!!
Men när jag väl fatta hur man spela, så va de verkligen skitroligt!
Mycket roligare än plump! :)
 
Lördagen spenderades i Trosa med mormor och mina mostrar och kusiner!
De va mysigt!!
Kan varmt rekomendera att äta på fyren där, skit god mat!
Precis vid fyren så låg hamnen, så det fanns jättemånga fina båtar att kolla på!
Det är ju jävligt somrigt enligt mig! :)
Jaa, sen blev de sommartårta hos Bea och dom kvällen, och även där kortspel! :P
När vi kom hem till monica sen på kvällen va dom vakna så de blev film, prat och chips!
En riktig myslördag med andra ord! :) 
 
I dag åkte jag hem alldeles ensam, men de gick fint ändå!
Dock en av de värsta tågresorna i mitt liv tror jag!
Först va de skitjävla varmt i vagnen, sen va de säkert 5 ungar som skrek och grät om vartannat ända tills jag klev av!
Ett barn som satt och bråka med sin mamma framför mig och sen en tant bredvid mej som andades så jävla högt så jag trodde lungorna skulle flyga ur näsan på henne!
Och som grädden på moset efter en underbar tågresa så verkligen öppnade himlen sig när jag gick från busstationen och hem! Så jag såg ut som en dränkt katt! TACK!!
 
Ni som känner mej vet ju att jag hatar när folk andas högt, så de va med otroligt snabba kliv jag gick av tåget sen ;)
 
Nu ska jag kolla ullred! Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela