jeaanetteee

16 Juni

Publicerad 2012-06-16 18:22:18 i Allmänt,

Har just precis klivit in i mina fina lilla lägenhet efter
en visit i Nora med martina och nicklas!
Mycket mysig stad, men väldigt tomt på folk i dag må jag säga!
Vart håller alla hus?
Aja, vi fick våran efterlängtade noraglass med hasselnötssmak
och en liten shopping runda inne på lågpris! :)
Krävs inte så mycket för att få oss nöjda ;)

Innan blev de storkok i mitt lilla kök!
Biff och mos, jävligt gött!!! :D

Nu sitter jag här och martina ligger i soffan och kollar CTV,
hennes absoluta favoritkanal!

Håller på att få tag på mamma, inte speciellt lätt i alla lägen!
Men nån gång ska hon väl svara i den jävla telefonen?!


Hasselnötsglass med tuttifrutti, himmelriket!



Mina otroligt vackra skor!
Och Martina har vinterskor på sig, what's up with that?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela