jeaanetteee

17 Juni

Publicerad 2012-06-17 13:37:32 i Allmänt,

Har en gång för alla bestämt mej för att jag nog ska satsa på en bil med automat!
Jag tror det passar mej bäst.
Men jag är ändå lite rädd för att jag ska glömma hur man kör manuellt lixom!
Men, i så fall får jag bara övningsköra igen i så fall, eller hur! :P

Har i alla fall hittat en bil jag verklige har fastnat för.
En vinröd mercedes, asfräch!
Dock kostar den ju lite mer än vad jag har råd med, men jag ska spara över sommaren
här och se ifall den finns kvar efter sommaren!

Jag är i alla fall grymt sugen på att skaffa mej en bil!
Allt blir så jäkla mycket lättare då!
För om jag skulle behöva låna en bil så har jag ingen bil att låna.
För mamma har ju ingen bil, eller de har hon men den är trasig.
Och det är ju inte så lätt att köra en bil som inte vill starta ;)
Eller va de är för fel på den :P

Men jag funderar faktiskt på att skicka mejl till hon som säljer
bilen och fråga om man kanske kan få "paxa" bilen :P

Jag vill ju ha den bilen!!!!!!! :D

Nej, nu ska jag kolla ifall tvättstugan är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela