jeaanetteee

27 Juni

Publicerad 2012-06-27 10:22:53 i Allmänt,

Lönen har anlänt till mitt konto, och ingen är gladare än jag!!!
Så nu har jag betalat av alla mina räkningar, känns gött!
 
Jag har redan slängt i massa tvätt i maskinen, så de är i full gång!
Ska nog till och med byta sängkläder i dag tror jag, så jag kommer ha tvättstugn hela dagen ;)
 
Får se om jag går bort en sväng till mamma också, får se när all min tvätt är klar ;)
Annars blir det verkligen storhandling i dag med Martina! herregud va gött att fylla upp mitt kylskåp igen :)
Det märks när man får lön här i huset ;) haha
 
Kanske bli Kga-festen ikväll också! vi får se! Loreen kommer ju :)
 
Men nu sk ajag återvända till min tvättstuga ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela