jeaanetteee

kvällen!

Publicerad 2012-06-28 22:07:42 i Allmänt,

Sitter i min svarta datastolmed en Martina som tjatar i bakgrunden om att vi kulle haft en CSI box nu jamen köp en då kvinna!!
Nu har ju du dock hela samligen typ eller? så sluta tjata!
Jaja, nog om det!
 
Har ju som sagt vart i Örebro i dag med Märtis, shoppa uppta mej tusan hela min lön!
Men de va de värt, jag är supernöd med allt jag köpt :D
 
Ska jag rabbla upp allt jag köpt? Okej, då gör jag de :D
 
*Örhängen från Ur & Penn
*Donut från Ur & Penn
*Partykofta från Gina Tricot
*Silvrigt partylinne från Veromoda
*2 par tights och en lotion från H&M
*Scarf från MQ
*Vanliga tygskor från Skopunkten
*Matrix silverschampoo från Bellbox
*Spray från Maria Nila
*DKNY parfym från Kicks
*Matlåda och diskborstar från IKEA
*En skit stor tavla med New York tema från Chilli
*Mixer från Rusta
*Ljus från Lågpris
*Skit från Ö&B
*SONY hörlurar från Media Markt
*Scarf från lager 157 
*frysta jordgubbar från COOP
 
Sådär mina kära vänner! Kan ni förstå att jag fick lite panik när jag kolla mitt saldo?!
Men nu vet ni til punkt och pricka vad jag köpte för fint!
 
Lägger upp lite bilder, lite fjortisvarning känner jag! Men just i dag vill jag fjortis!! So deal with it!
 
Min asigt heta tavla, men den är mycket finare i verkligheten! ;)
 
Mina älskade scarfisar!
 
Sådär ja!
Nu ska jag väl vara lite social med Martina innan hn blir arg på mej!
 
hej och godkväll från en fjortisJeanette!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-28 22:12:38

jag har väll för i hela helvetet redan alla CSI ?! så du menar på fullaste allvar att jag skall införhandla dubbla säsonger bara för att jag kanske känner för att titta på ett endaste litet avsnitt ?! vansinne säger jag, VANSINNE !!!!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-06-28 22:17:32

DU!!! ditt lilla tjolahopp!! Tror du att du är nått jävla speciellt jävla ashole bara för att du har några jävla säsonger?! Det min blonda jävla vän är vansinne!!!!!!!!! Men annars så kanske jag mena för i helvete att du kanse kan ha en säsong i min lya!! men det fattar väl inte du?!

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-28 22:39:06

men för i hela helvetets jävla skitfan. nu är det såhär, jag svär i vanliga fall ALDRIG men nu får jag tydligen ta i med hårdhandskarna och bli förbannad. inte fan kan jag med kort varsel kontakta CSI teamet och be dom komma örbi på en kopp fika ?! och dessutom kunde inte karlden tolfte heller steka köttfärs.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-06-28 22:45:05

hörredu!hur är det med uppfattningsförågan?! inte spciellt bra har jag hört!! men som sagt om jag skulle kontakta CSI skulle dom vara här så här(knäpper med fingrarna)snabbt! Men de förstår väl inte du?!

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-28 22:51:05

alltså nu är det såhär, jag och csi teamet har haft lite jobbigt på sista tiden och det är inget man ska stika under stolen med. Vi håller på att jobba på det . får se hur fan jag väljer att gå vidare med detta nu. jag tror att jag fanimig ska dra in min kattallergiska supertönt till advokat i det hela.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-06-28 22:57:14

okej?! jag ha ett ord att säga om detta! vilket är absolut ingenting!! ärligt tala så bryr jag mej inte ett jävla skit! Det ända om springer runt i min skalle är herrn med den snygga röven i snickarbyxorna och även hur mycket vi skämde ut oss på IKEA. Vi levde verkligen upp till ryckterna om vår fina ljusa hårfärg!

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-28 23:18:17

jaahaaa ?! men då ska jag meddela att jag för fan inte kan yttra mig om omständigheter som faktiskt är sekretessbelagda. jag kan heller inte yttra mig om Ikeas inre värld, det får du ta genom min kattallergiske advokat.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-06-29 09:25:26

no comenatar vafan!

Postat av: martina

Publicerad 2012-06-29 11:03:22

....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela