jeaanetteee

Wohooo!!

Publicerad 2012-06-15 14:59:36 i Allmänt,

Har nu så lätt klickat hem 3 serier och 1 film från CDON!
Det blev så mycket som:
*En vecka i Phuket-
 sjukt jävla rolig film, så jag va tvungen att köpa den :)
*The hills - säsong 2
*Desperate Housewives
*Sex and the city - säsong 3

så, nu är min sommar räddad ;)
Nej men det är ju bara skit på TV på sommaren.
Och när man har jobbat 7-16 så är det bara så gött att slänga sej i soffan
och slå på en bra serie!
Eller när det är dåligt väder, det är så gött med en skål popcorn
och SATC-maraton!

Jaa, det va vad jag hade på mitt hjärta nu!
Hörs i morgon!!


Bilden på det gulliga lilla lammet har absolut inget med
mitt inlägg att göra! ;)
Men jag vill bara att ni ska veta att jag gosat med
en svart francis! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela