jeaanetteee

1 Mars

Publicerad 2012-03-01 16:02:13 i Allmänt,

Nu har jag precis varit och kollat på lägenheten..
Blev lite besviken då jag trodde att den skulle va lite större :/

Men de fanns även en 2:a som skulle bli ledig,
funderar på att ta den i stället om jag får flytta in tidigast den 1 Maj.
Så jag har lite tid på mej..
Ska höra med killen som har hand om de hela!

Både mamma, brorsan och vovvisen följde med..
Annie fick gå in till emma, då hon bodde precis bredvid :)
Sen gick vi också in till emma för både mamma och
nicklas ville kolla hennes lägenhet också :)

Sen har de blevi lite jobb i dag också,
och ikväll blire middag i Örebro för att fira att Martina har fyllt! :)

Så jag har hunnit med mycket i dag känner jag :)
Nu blire soft en stund innan vi drar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela