jeaanetteee

14 Mars

Publicerad 2012-03-14 20:00:25 i Allmänt,

God kväll!!

Har jobbat dagen till ära!
På en avdelning jag inte vart på sen i somras, och då va jag där 1 dag.
Men de gick allt bra!
Gött när det är bra personal :)
I morgon blire jobb hela dan..
Först på samma avdelning ja va på i dag, sen blire
kvällspass på min vanliga avdelning!
Så det blir jobb 7-21 !

Men de är bra, ska man flytta måste man ha pengar till hyran :)

Nu börjar de ju närma sig helgen!
Shit va de ska bli roligt :D

Vi åker ju tidigare till tälje än va de va planerat på fredan
så jag ska träffa Elin på en PW på fredag kväll!
Hoppas de är fint väder bara, då äre så mysigt och fint där!
Speciellt vid maren!
Om ni inte vart där en sommardag, åk dit för guds skull! :P

Nej, nu sk jag kolla glee :D

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela