jeaanetteee

19 Mars

Publicerad 2012-03-19 14:01:29 i Allmänt,

Helgen har varit hur underbar som helst!! :)

I fredags så blev de först middag hemma hos syrran,
sen drog jag och min kusin Elin ut på en PW på 1 timme!
Skit gött! :)
Sen blev de fredagsmys och BB tittande med syrran! :D

På lördan blev de ju fest!
Och vilken fest!!!
Först blev de föris hos Elin och Russin.
Dricka, musik och fixa iordning oss!
Mot Stockholm och världens fest!
Roligaste kvällen på länge verkligen!

Och de fick jag betala för i går!
Mådde fan skit!
Har aldrig varit så jävla bakis som igår!
Och så skulle jag åka tåg hem på de också!
Men som tur är så börja må lite bättre,
annars så hade nog inte jag klarat av att åka hem!

Familjen Ness kommer även hit och firar påsk med oss!
Kommer bli så mysigt!
Bea va även sugen på att dra ut så vi får se om de är nått som är öppet på påsk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela