jeaanetteee

29 Mars

Publicerad 2012-03-29 19:30:14 i Allmänt,

Helluuu!!!

Har spenderat denna underbara torsdag i Örebro med min kära babybror
och underbara svägerska!
Har köpt en massa till min nya lägenhet, så nu är det fullt med påsar i mitt rum! :)
Nicklas va btw väldigt engagerad i vad jag köpte, och att de inte skulle bli för dyrt :P
Bra man har som har en sån ekonomiskt tänkande bror ;)
De sluta med att jag handla för runt 600 kr på IKEA.
BRA! :)

I morgon blire lunch med Erica som jag inte träffat på flera veckor ju!!
Myyyyys på det!

Sen blire kvällsjobb!
Sedan får vi se vad fredagskvällen har att erbjuda!
Nått blire i alla fall :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-03-29 19:40:23

Men va billigt du kom undan på Ikea..annars brukar det ju bli dyrt där :-P

Det ska bli mys att träffas :-) <3

Postat av: martina

Publicerad 2012-03-29 19:51:04

blire nåt vin o räkfan på lördag ?!

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-03-30 14:14:21

ja, jag blev jätte förvånad i kassan! Men jag har ganska så mycket mer att köpa så :P jag är inte färdig änn :)<3

Postat av: TindraDfs

Publicerad 2012-03-31 11:11:30

hej.. fin blogg! gillar headern.. den va jättefin!!:D

hade skummat igenom din blogg lite. du har aldrig tänkt o göra ett videoinlägg lr köra frågestund o du får frågor om alltmöjligt :P kul o veta lite mer lr se mer än bara massa text :D kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela