jeaanetteee

5 Mars

Publicerad 2012-03-05 09:07:17 i Allmänt,

Helgen i Ullared va mycket bra!
Jag hade ju inte så stor budjet, men hitta massa saker ändå!
Tyr de är billigt! :D

Mest nöjd är jag nog med mina tallrikar jag köpte!
Skitigt fina och asbilliga!

Sen hitta jag massa annat,
bland annat en onepice!
Så jävla skön! :D
Men jag kommer aldrig lämna lägenheten med den på mej ;)

Nu håler jag på att äta lite frukost samtidigt som jag sitter här!
Sen blire ut till lunedet med martina :)
Jag tror inte vädret har bestämmt sej
för att de ska vara molnigt eller soligt!
Så jag hoppas solen kommer fram! :)



Tänkte lägga ut en bild på mej i min onepice, men jag tror jag ångra mej :)
Ni får hålla till godo med en bild på martina i stället :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-03-06 09:16:01

nääääääääääämeeeeeeeeeeen ! vilken schnygging !

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-03-06 10:20:16

jaa! hitta henne under en sten i skogen! sa att hon inte visste vem hon va eller nått! men jag gav henne min matsäck och ett pass så hon kunde flyga hem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela