jeaanetteee

6 Mars

Publicerad 2012-03-06 10:11:41 i Allmänt,

Herregud vilken dag!
Sola skiner, hoppas de håller i sig hela dagen lång!
Igår blev de lite fotostudio i lunedet med martina och våra hundar.
Jättekul faktiskt!
Hon har ju köpt en systemkamera, och de blev ju jätte fina kort med den!
Kul, kul!
Sån ska jag nog också köpa en vacker dag när jag har pengar :)

Nu ska jag snart ner till tvättstugan och ta upp all tvätt!
Sen blire till lunedet igen.
Ut och gå med hundarna och ta en massa kort :)

Snodde en bild från Martinas blogg på min hund!



Sen måste jag ju berätta att jag fick min födelsedagspresent av martina i går redan!
Jag fyller i maj och fin presenten nu :)
Först fick jag en äppeldelare, bara för jag retar henne för hennes banandelare.
Sen fick jag biljett till takida den 5 april!
Så då ska vi dit!! :D skit kul!!! :D

Nej, mot tvättstugan nu!! :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-03-06 17:24:14

lägenhet nu för faaaaaaaaaaaan ! :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-03-06 17:55:23

jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela