jeaanetteee

14 Maj

Publicerad 2012-05-14 11:24:30 i Allmänt,

Sitter här återigen i min onepice och med
ögonlock som är tunga som bly!
Inte coolt!

Men helgen va i alla fall den bästa på århundranden!
Så jävla underbar!

I fredags blev de som ni redan vet middag och hockey hos nicklas och martina!
De sluta med att bea gick hem till mig i morgonrock och en systempåse i handen!
Vi träffa på en kille som tog kort på henne och vi höll på att bryta ihop av skratt!
Låter kanske inte så kul, men de va de :P

På lördagen blev de en tur in till örebro för att hitta kvällens outfit!
Gick väldans bra för alla 4! :)
Sen hem till mej för att göra iordning inför festen!
Som blev festernas jävla fest tror jag!
Jag hade verkligen så jävla roligt!
Det måste vi verkligen göra om igen!
Och även om musiken på statt verkligen SÖG, så hade vi så jävla jävla roligt!
Ville verkligen inte att den kvällen skulle ta slut!

I går mådde man väl inte på topp direkt, men jag har haft värre bakfyllor så jag ska inte klaga ;)
Men det blev i alla fall bakispizza med hela släkten :P
Sen åkte dom hem :(
Men vi ses ju snart igen :)

I dag är det verkligen tråkväder, så det blir nog film och städ för mig i dag!

Och tyvärr så glömde jag helt bort att ta bilder i lördags, så jag snor några från dej märta! :P









tuseeeeeeeen tack alla som va här!
Det gör vi om snart igen :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-05-14 13:20:30

Fy fasen va kul jag hade det. En helt oförglömlig kväll alltså som måste göras om inom en snar framtid <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-15 10:56:03

jamen eller hur! helt jävla underbar kväll och natt!måste verkligen göras om! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela