jeaanetteee

29 Maj

Publicerad 2012-05-29 10:44:03 i Allmänt,

Va hos mamma en sväng igår ju för att fira morsdag i efterskott!
Och när jag skulle gå så fick jag med mej massa mat hem!
Haha, så kul att mamma fortfarande ska vara "mamma" åt mej :P
Ibland vill man ju vara barn så då är det skönt att man vet att mamma bryr sej om mej,
fast jag är vuxen och tråkig nu :P

Snart ska jag åka iväg med martina och storhandla!
Sen ska vi bara ha en spontandag!
Vart ju så jävla roligt sist vi hade en sån!
Då blev de Nora, bara sådär!
Alltså hela den dan va så jävla rolig! :D
Så då bestämde vi att det får bli en till sån dag :)

Nej, höreni!
Nu ska jag göra mej iordning! :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-05-29 22:00:53

konstigt om modemagasinen INTE vill använda sig av den här på bilden på första sidan !!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-05-30 23:03:57

ja, lätt snyggaste bilden i historien!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela