jeaanetteee

kväll

Publicerad 2012-11-08 22:33:12 i Allmänt,

Goder kväll kära blogg!!
Hade ingenting planerat i dag, tråkigt!
Så tur att min kära vän ringer och frågar om jag vill följa med och fixa lite ärenden.
Kom på att jag också hade lite ärenden, så de passa ju jättebra!! :)
Åkte och hämta mina sängbord, så nicklas ska sätta ihop dom i morgon.
Jag får tydligen inte göra det själv, för sist jag gjorde de så blev de verkligen heltokigt!
Nej, sätta ihop sånna skitsaker är inte min grej riktigt!
Tur man har en bror! :)
 
Sen blev de i alla fall lite handling och lunch/middag och sist Johan Falk & Bröllopsfotografen!
Så jag har haft en bra Torsdag! :D
Nu tänkte jag hoppa i säng, det är ju faktiskt en dag i morgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela