jeaanetteee

1 Oktober

Publicerad 2012-10-01 10:04:28 i Allmänt,

 
Men nu går väl tiden ändå lite väl fort va?
De va ju nyss min födelsedag, som är i maj för er som inte vet..
Och nu är det lixom oktober?!
Njaa, vet inte vad jag har för kommenta faktiskt!
 
Jaja, jag har just kastat in lite tvätt i maskinen, vekligen på tiden hörrni!
Nu ska jag nog äta lite frullis och sen byta i tvättmaskinen.
 
Ända sedan det där olyckan som hände i torsdags natt har jag inte kunnat sluta tänka på hur jävla fort livet kan vända!
Helt sjukt! Så otroligt ledsen för hans familj och vänners skull.
Fy fan för att förlora en kompis eller ett syskon, skulle fan inte bli människa igen alltså!
Så vill bara säga att jag älskar er alla min kära och bästa familj och vänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela