jeaanetteee

28 Oktober

Publicerad 2012-10-28 21:03:14 i Allmänt,

Helgen över så fort man blinkar fasen!
I fredas blev de ju fest med jobbet, som vanligt väldigt roligt!
Har ju världens skönaste jobbarkompisar! :)
 
Va inte alls bakis i går faktiskt, chockande nog.
Va ute och svängde lite i krokarna på dagen och lördagsmys på kvällen med märtisbärtis, underbar dag! :)
 
Idag har det mest varit en fixardag!
Skönt och behövligt med sånna!
Beställde även 2 sängbord, så ska jag fixa iordning lite i mitt sovrum.
 
Jag har i alla fall världens finaste kompis!
Herregud, om jag så fråga om hon kunde ro mig över atlanten så skulle hon fan göra det alltså!
Och jag skulle göra samma för dig!! <3
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-10-28 21:41:04

naahw ! vad gulligt ! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela