jeaanetteee

10 September

Publicerad 2012-09-10 12:08:28 i Allmänt,

Gud vilken seg jävla morgon jag har haft!
Vaknar inte riktigt till, men nu har jag duschat så nu är jag på rätt spår igen! :)
Tänkte faktiskt fortsätta här i min hemmfrustil och baka lite idag också!
Känns rätt gött att jag tycker det är kul igen, jag bakade endel förut!
Jag har alltid tyckt att det har varit roligt, men sen bara försvann lusten så att säga!
Men nu har den tydligen kommit tillbaka, och det gillas ju :D
 
Igår blev de ju som sagt snoddas, eller mockarutor, kalla de va du vill ;)
Idag tänkte jag baka kanelbullar, men hade varken pärlsocker eller jäst hemma.
Så det får nog bli i morgon :)
Men i dag ska de bakas schackrutor i alla fall!
Måste vara världens enklaste kakor, och dessutom väldigt goda! :)
 
Så nu har jag snart hela frysen full i hembakat så då räknar jag med mycket besök ;)
 
Funderar på om jag ska gå och hämta min tuss?!
Dagens dilemma.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-09-10 14:43:12

Jag kommer gärna förbi nån dag när jag är frisk :-)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-09-10 15:55:17

ja det tycker jag! då ska jag göra nybakta bullar till dej som den hemmafrun jag är ;)

Postat av: Erica

Publicerad 2012-09-10 18:19:28

Ja det tycker jag för jag är himla sugen på bullar nu

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-10 22:47:46

taget!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela