jeaanetteee

14 September

Publicerad 2012-09-14 12:27:23 i Allmänt,

Så tar jag nu äntligen helg!
Det är fasen tufft att jobba 2 nätter i rad!
Fattar hur folk orkar jobba typ en vecka nätter?!
Uscha mej!
 
Jaja, somna inte förens vid kvart över 8 typ och 11 skulle jag med mamma och momica ut i skogen för
svampplockning.
Men när jag vakna så mådde jag så jävla dåligt.
Typ bakis kände jag mej!
Så jag hoppa över skogen, och i stället kom dom hit med anniepuffen så slapp hon vara ute i regnet.
Jag köpte ju lite leksaker till henne på ullis, och hon blev skitglad!
Speciellt för apan för den låter ju så konstigt! :P
 
Nu ska jag plocka lite här hemma, sen umgås med dom andra damerna när dom kommer hem från skogen!
 
Ligger och tittar på lille kottis!
Ska jag leka eller inte?
Dagens stora fråga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela