jeaanetteee

16 September

Publicerad 2012-09-16 19:32:06 i Allmänt,

Hade en bra kväll igår fast jag mådde skit!
Återigen en "tjejkväll" med mamma och monica, hur kul som helst!
Vi kolla körslaget sen en gång i phucket.
Sen däcka mamma men jag och monica stanna uppe några timmar till och kolla på bröderna karlsson.
Sen sov jag över för jag ville inte traska hem!
Eller sov och sov.
Jag snurra mest runt i sängen hela natten.
Sov kanske 2 timmar sammanlagt, men det är ju så när man är förkyld, kan ju inte andas och halsen gör ont och ögonen rinner!
Dessutom sov jag på en madrass på golvet, inte den skönaste sängplatsen direkt!
Så när mamma gick upp vid halv 8 i morse så tog jag hennes säng och sov några timmar faktiskt!
Sen serva mamma med frulle, praktiskt taget nästan åt maten åt mej ;)
 
Nu ska jag snart äta lite av mammas hemgjorda kalops,
som hon skicka med mej hem och kolla på X factor!
 
I morgon ska jag träffa en bränd pepparkaka vid namn martina, nej nej jag är absolut inte avundsjuk!!
 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-09-17 08:56:48

haha en brändis =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela