jeaanetteee

24 September

Publicerad 2012-09-24 18:00:14 i Allmänt,

Jävlar vad den här dagen har gått fort!
Men har hunnit med allt jag skulle, så det känns ju bra fan!
Har varit inne på den nya affären och köpt ett ljus och en typ servetthållare.
Sen öb och handla lite annat skit, typ tvättmedel, ja verkligen jätte roligt!
Och sen blev det storhandling på maxi!
Jävligt gött faktiskt!
Så nu är alla skåp fyllda till bredden, gött!!
 
Sen hade vi inget att göra så vi drog till nora och lågpris, där fynda jag en filt, jättemysig som
jag har omkring mej nu för det är kaaaaaaaaaaaallt här!
 
Antar att ni fattar att det är med martina som jag umgåtts med i dag! ;)
 
Och i morgon kära vänner så kanske, bara kanske jag berättar om det
hemliga uppdraget!
Förstår att ni är grymt jävla nufikna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela