jeaanetteee

26 September

Publicerad 2012-09-26 12:46:45 i Allmänt,

Har storstädat här hemma, det behövdes verkligen kan jag medela!
Nu har jag bara dammsugningen kvar, men det går ju fort :P
Det är ju inte så stort här, vilket är rätt skönt ibland ;)
 
Mamma och puffen tittar in här snart också, eller snart och snart, om nån timme kanske.
Men det är väl rätt snart?
Mamma ville ha bullar, bara därför hon skulle komma hit.
får verkligen hoppas hon driver, jag är ju viktigare än nån jävla bulljävel!
 
Och i morse kära vänner vakna jag upp till ett underbart sms.
Nämligen att min film och the hills-boox redan är på g hem till mej.
Jädrar va snabbt dom jobbar där på cdon :P
Men kom på nu att jag glömde beställa en film, och vågar fasen inte beställa igen.
Brevbäraren lär ju tror att jag inte har nått liv, bara mina jävla filmer.
Nu har jag ju inte mycket till liv just i dag, men det behöver ju inte han veta lixom!
 
Kände för ett egopics i dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela