jeaanetteee

3 September

Publicerad 2012-09-03 09:36:00 i Allmänt,

Jävlar vilken rolig helg jag har haft!
Älskar fan ullared!
Men vilken kvinna gör inte de lixom!
Köpte massa nya saker!
Nya gardiner, sängkläder, en pw-mp3, kläder en jacka och mycket mycket annat!!
Så en väldigt lyckad helg! :D
 
Nu har jag i alla fall precis suttat in lite tvätt och pw + joggat i skogen!
Jävligt gött faktiskt måste jag säga!
Just när jag kom ut ur skogen så såg jag mamma och hennes kompis Lill som va ute och gick med annie!
Så jag gjorde dom sällskap en liten bit också :)
 
Nu blire lite frulle, gött! :D
Sen fortsätta få lite iordning här efter ullared! :D
Påsar fan överallt ;)
 
 
" Jeanette, hjälp! jag kommer inte ner!"
När jag gick in i rummet fick jag se denna syn :P
 



Och ja!! Jag är helt såld på skilda världar!
Haha :P

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-09-03 10:36:32

ahhahahhah ! nice ass! jävla bra helg, vi måste planera in en ny resa dit snart !!!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-09-03 10:46:51

hahah jaa! absolut fan!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela