jeaanetteee

4 September

Publicerad 2012-09-04 20:32:59 i Allmänt,

Vilken jävla höst dag!!
Precis när jag skulle gå till jobbet vid 1 så fan öppna hela jävla himlen sig!
Tur det är nära till jobbet i alla fall :)
 
Annars är det som vanligt i mitt liv!
Kollar på kristallen och dricker varm obo'y!
Herre va gott!
Det är ju som en jävla igloo här. Skönt!
Jag har verkligen ingen aning om hur elementen fungerar.
Känner mig som en efterbliven lite snorunge!
Hej, jag heter Jeanette och är 22 år gammal och jag vet inte hur ett element fungerar?
Efterbliven? ja tackar som frågar!
Men antagligen fick jag en extra kromosom vid födelesen, eller saknar man en kromosom?
Inte ens det vet jag, och då har jag en utbildning på 3 jävla år!
Jaa, omöjligt fall fan!
 
Jag ska avsluta mitt fina inlägg med att hylla mej själv lite!
Jag är en jävel på att göra rödspätta!
Så de så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela