jeaanetteee

9 September

Publicerad 2012-09-09 09:17:42 i Allmänt,

Herre, här var det länge sen jag skrev!
Ialla fall några dagar sen.
Har haft några jätte bra dagar i Martinas pärons hus.
Skrattat så jag inte fått nån luft fler än en gång kan jag säga!
Och jag är nu mer än nånsin sugen på att köpa mej en IPad, jag vet att det är så sjukt jävla
onödigt, men jag vill fan ha en! :)
 
Annars blev de jobb i gårkväll, och jag trodde verkligen att det skulle bli världens oväder.
Men det blåste visst förbi, blev bara lite regn :P
 
Nu tänkte jag knata iväg till maxi och handla lite god frulle.
Mina ägg är slut och jag vill ha frukostägg!
Och va gör man inte för sig själv? ;)
 
Sen tänkte jag faktiskt baka lite. Bra att ha lite hembakat fika bröd i frysen :)
Och vid 5 blire jobb igen! Soft söndag! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-09-09 10:05:19

haha jaah, skratt var det ingen brist på =)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-09-09 13:42:21

hah verkligen inte! :P ipaden va ju de bästa fan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela