jeaanetteee

Go kväll!

Publicerad 2012-09-05 21:26:50 i Allmänt,

Blev lite handlat i örebro i alla fall!
Äntligen har jag en matta i mitt vardagsrum, inte en sekund för sent!
Så nu är det lite mysfaktor här också :)
 
Hitta även 3 ljuslyktor som jag har framför TV:n och en plåt så jag kan baka lite :)
Tänkte vara lite smart och köpa väggord som manklistrar fast på väggen, det gick åt helvete!
Bara lossna hela jävla tiden, så mitt tålamod rann iväg och det sluta med att jag knöggla ihopp allt till en boll och kasta skiten i golvet!
Kan dom inte skriva att klistret inte funkar?!
Att man måste fucking klistra upp skiten själv på väggen, ta fram karlsson klister bara!
Jävla skit va arg jag blev! Saker som inte fungerar ska man inte sälja!!!!
 
Sen hitta jag även 2 magneter till kylen som det stog så roliga saker på.
hahah, jag och märta bara stog och skratta i affären och alla kolla, som vanligt! :P
 
Funderar i alla fall ärligt på att lägga mej och sova, jag är så jävla trött!

Jo fan, så får det nog bli!
Så jag orkar med mitt bissy schema i morgon ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela