jeaanetteee

kvällningen

Publicerad 2012-09-03 21:43:51 i Allmänt,

Mitt smink har äntligen kommit hem till mej där det hör hemma!!
Ni fattar inte vad glad jag är :D
Så jävla bra smink, bra för huden och billigt!
Kan inte bli bättre :)
 
Annars så tänkte jag bara slänga in en bild på hur mitt sovrum blev med de nya hissgardinerna.
Tyvärr så har jag ingen typ pinne att ha så dom inte hänger så.
Men jag tycker nästan de blev lite fint sådär.
Lite slarvigt gulligt ;)
Sorry att det ser liiite tomt ut på väggen vid sängen men jag har inte bestämt vad jag ska ha där.
Om jag ska ha en text som jag ska klistra fast eller en tavla?
Stora problem va de här ja !
 
och btw så ser rummet bättre ut i verkligheten, bara en dålig mobilkamera ;)
Slänger in en ny bild när hela sovrummet är fixat på riktigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela