jeaanetteee

14 April

Publicerad 2013-04-14 11:22:11 i Allmänt,

Så var typ helgen slut!
Fan galet va snabbt tiden går när det är helg!
Jag har i alla fall haft en väldigt bra helg!
I fredags blev de ju middag på katrinedal medn martina och erica!
Sen drog vi hem till mig och fortsatte dricka och sjunga och hoppa i sofforna och snacka skit! gött! :)
 
Igår blev de lite muffinsbak hos martina och sen middag och lördagsmys hos mamma däär även syrran och barnen va!
Och jag fick läsa godnatt sagan för adam! Så himla mysigt!! :)
Sen blev det de obligatoriska plump när även Leah slockant :)
 
Idag tog jag en lång sovmorgon, i alla fall till kvart över 10 :P
Jag ska jag ju jobba 17-03 i natt igen så lika bra att vara lite alert då ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dammsuga upp alla popcorn som erica kasta omkring sig här i fredags!
Hej!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela