jeaanetteee

16 juni

Publicerad 2013-06-16 13:06:37 i Allmänt,

Herre jävla gud va dålig jag är på att uppdatera här!
Men jag orkar fan inte bry mig ibland bara ;-)

Vad ska jag berätta? att det snart är midsommar och jag är ledig!
Eller jag jobbar till 2 på själva midsommarafton, sen är jag ledig hela helgen :-D
Och det innebär Smögen!!!!
Så jag och emma åker ner direkt när jag har slutat, sen mina vänner är det vi som ska fira midsommar på riktigt!
Grillning, lekar, kransar och alkohol!
Jag brukar ju ALLTID jobba den här helgen.
Så har inte firat på rikigt sen jag va liten. Fast då va de ju ingen alkohol ;-)

Sen fick ju vi en gratis kryssning för att det krångla så sist, så den ska vi väl klämma in nån gång under sommaren :-)

Nu ska jag hitta på något roligare, hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela