jeaanetteee

29 Mars

Publicerad 2013-03-29 11:22:16 i Allmänt,

Långfredagen är här!
Och det firas med storstädning och kvällshäng med min bästa Martina!!
Såg på vädret i morse att det kommer bli molning och jävligt i morgon, men på söndag och måndag ska det bli jävligt fint!
Och det gillar ju jag!
Känns som om jag aldrig kommer få nog av solen!
 
Sedan funderar jag på att börja gå och sola, ni som känner mig vet ju att jag är vit som ett spöke, jämt!
Även på fucking sommaren, inte fint!

Vi får se om jag vågar lägga mig i en sån där, jag har ju lite lätt panikkänsla över det hela!
 
Nu ska jag göra det sista i min städning, dammsuga!
Yeeey!!!! :D
 
Längtar!!!!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2013-03-30 09:21:25

=) <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-03-30 23:42:07

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela