jeaanetteee

2 Maj

Publicerad 2013-05-02 11:37:53 i Allmänt,

Försäkte blogga igår men det va så jävla segt så jag orka inte!
Så jag får helt enkelt blogga om gårdagen och min kommande torsdag ;)
 
Va ute och gick i äspedalen i går med mamma och annie på morgonen! Så jävla skönt, jag verkligen älskar att gå i skogen!
Sen skjutsa jag mamma till byggmax, visste inte ens att det fanns byggmax här.
Så nu vet jag de i fall jag ska bygga nått :)
 
Sen skulle jag lämna tillbaka bilen till nicklas så då passa jag på att umgås lite med martina också innan jag skulle jobba 16-21.
Efter jobbet hämta Martina upp mig så åkte vi hem till henne och åt tacos och kolla på mammas pojkar!
Vi skulle egentligen dammsuga hennes bil, men det får vi göra i dag i stället ;)
 
Det ser ju ut att bli fint väder i dag me så de blir kanske lite utehäng ;)
Nu ska jag sminka mej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela