jeaanetteee

7 Maj

Publicerad 2013-05-07 09:21:58 i Allmänt,

Hej och välkommen till Jeanettes sista dag som 22 åring!
Jag som nyss tyckte jag fyllde 22, nu ska jag fylla 23 i morgon! Jisses!
 
Igår fick jag en trevlig nyhet.
Stackars Nina gick ju och bröt handleden typ i lördags så hon blev sjukskriven i 3 månader.
Och då ringde min chef och sa att den raden va min :) Jippi!!! :)
Månadslön, here i come! ;)
Dessutom så skulle jag bli inlasad ungefär när mitt vik är slut, vilket betyder fortsatt månadslön :)
Så jävla fucking skönt :)
 
Nu har jag nyss precis duschat och ska äta lite frullis tror jag :)
Sen ska jag baka lite tårta och så tills i morgon :)
Och ikväll blire grillning bårta på lötgårdarna! mööööjs!
 
Nej, lika bra att börja med dagen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela