jeaanetteee

11 Oktober

Publicerad 2013-10-11 14:52:57 i Allmänt,

Herregud, jag måste ju fan plugga upp så mycket ämnen om jag ska kunna söka det där jävla programmet!
Men eftersom att matten är det största problemmet så funderar jag på att först börja plugga Matte B på distans, och om det inte funkar så får jag skita it helt enkelt!
Jaja, nog om det!
 
Jag kom ju på att jag inte berättat om kryssningen för alla min 5000 följare!
ordet för dom 24 timmarna är väl HERREGUD!
Kändes som att jag var med i en sjukt kul komedifilm, nästan allt som kunde hända hände.
Jag betala lixom inte en enda drink själv! snacka om flyt, och bra för min plånka ;)
Jag och emma fick en lesbisk tant efter oss och jag blev bästa vän med en homosexuell man. Alltså MAN, han va minst 40 år gammal. Hur skön som helst! :)
Allt annat som hände är nog bäst att jag håller för mig själv, min och cinderellas hemlighet!
 
Aja, nästa kryssningen är tydligen redan inbokad. Det är ju inte förrens i februari, så att det är ju ett bra jävla tag kvar ;)
 
Och för några veckor sen fick vi ju den förfärliga nyheten om att Matt Bomer inte ska spela Mr. Grey.
Så för att trösta mig lite ska jag nu börja kolla på en serie som han är med i. Den verkar faktiskt bra!
Lite gött att ha en ny serie att kolla på nu när jag sett klart Walking dead :)
Fast oj vad jag saknar Daryl !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela