jeaanetteee

18 September

Publicerad 2013-09-18 11:36:37 i Allmänt,

Kallt ute betyder kallt inne hos Jeanette!
 
När jag kom in från min morgon promenad så höll jag allvarligt på att frysa ihjäl!
Så jag ställde mig i duschen och duscha i kokhett vatten, när jag hade en normal kroppstemperatur igen så gick jag ur duschen och som ni alla vet så fryser man ju ännu mer när man kliver ur duschen.
Och när jag kommer ut i vardagsrummet så känner jag hur det typ blåser lite här inne, och då kom jag på att jag faktiskt hade mitt sovrumsfönster öppet!
Så, nu är det jävla fönstret stängt, och jag fryser inte längre!
 
Annars så tänkte jag storstäda mina garderober och min byrå idag. rensa ut lite kläder. plocka fram lite höstskor och scarfar och sån skit!
Känns som att sommaren är slut på riktigt nu.
Trots att jag faktiskt älskar hösten, så känns de ju lite vemodigt att lämna sommaren så snabbt.
Jag hann ju inte ens säga hej då ju!
Tur att de BARA är typ 7 eller 8 månader kvar till vi kan sjunga in sommaren igen!
 
Nu är det lika bra att jag sätter igång med mitt annars finns chansen att jag sitter kvar vid datorn i några timmar!
Men innan tänkte jag bara säga att jag nog ska färga mitt hår brunt igen, marabouchokladbrunt hår vill jag ha!
Nu vet ni de!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela