jeaanetteee

Helgen!:)

Publicerad 2009-09-27 09:13:11 i Allmänt,

Fredag
I dag blev det lite shopping i Öret mä sara! jag köpte en skiitsköön kofta från gina, den som är på reklamen nu vet ni? :) sen så köpte jag strumpbyxor, tights, 2 st ljuslycktor och ett par skor faktiskt! ett pat converce! det trodde jag aldrig i mitt 19-åriga liv att jag skulle köpa! men på bussen på väg hemm till Karlksoga så övertalade jag mig själv!:D så det blev ett par vita! dessutom så hade jag bara 37.5 i skostorlek så dä va ju bra!:D haha

Lördag
I dag gick vi upp kl halv 7 å  åkte i väg kl halv 8. vi va nämligen på hundutställning mä anine! hennes tur att visa upp sig skulle vara mellan 10 och 11.. dä vart en aning försenat så annie fick gå upp kl 15! vi satt där å vänta i fan 6 och en halv timme! det gick ju inte så bra för henne direkt, hon har ju aldrig gjort nått sånthät förut.. men ett pris fick hon i alla fall, för hon var en fin hund. asså hons er ut som en utställningshund ska göra. honhar alla propotioner eller va fan de heter..
men i alla fall, efter det(kl 17) så åkte vi till en pizzeria i Lindesberg.. å dä va den äckligaste å jobbigaste stund i mitt liv tror jag! dä såg ut som ett jävla ruckel å som grädde på moset så satt det en störd barnfamilj brevi oss, ungfan skrek hela tiden. och föräldrarna gjorde ingeting förutom att muta den 2-åriga sonen med pommes och cola! vart är världen påväg?

Söndag
idag händer det inte mkt förutom att jag ska til jobbet å jobba från 11 till 16 typ.. sen hem å ta en låååång dusch! och sedan blir det ensam mamma söker!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela