jeaanetteee

Städdag!

Publicerad 2009-09-24 16:55:32 i Allmänt,

Idag har jag verkligen haft min städdag i bött! jag började med att riva ur hela min garderob i min minihall utanför mittrum, å sen hängde jag in alla mina jackor och skor där. sedan bar det av in till mitt egna rum för att rensa i min andra gardrob! snacka om att det känns härligt när man har slängt en massa skit! sen fortsatte jag att vara duktig, jag gick ner å damsög hela nedervåningen. Fatta va duktig jag har varit i dag:)
ikväll kommer min moster å gunnar på besök! dä ska bli kul :) dom stannar ända till söndag:D

i morgon bär det av till örebro för lite seriös shopping mä min shoppingkompis sara!:) å dä passa ju bra mä tanke på att man fick en riktigt fet lönecheck i dag!:D men jag ska nog spara rätt mkt pengar faktiskt! om jag nu får lght som jag vill ha så måsgte jag ju ha pengar till lite möbler å sån shiit!:P

näpp, nu ska jag gå ner å äta snuskiga pannkakor! euuch!:P


// janet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela