jeaanetteee

Körkort!!! :D

Publicerad 2010-08-30 18:41:12 i Allmänt,

Nej, jag skoja bara..
Men nu jävlar är det jag som pluggar som en dåre!

Jag och m-l satt på körskolan från 4 till 6, 2 timmar utan en enda paus..
Bra gjort tycker jag:P

Nu har jag även övertygat nicklas att komma dit i morgon efter jobbet så han också kan sätta i gång med sitt körkort, bra gjort av mej :)


Annars i dag så blev de först jobb till 13,
sen möta upp m-l och luncha lite,
Sen arbetsförmedlingen, där vi satt i 2 timmar för vi fatta ingeting!!
Menmen, ska dit på fredag igen på möte, och sen fylla i mitt cv där :)
jaa, mkt mer har jag inte hunnit med i dag.

men jag tycker jag har varit duktig i dag:)

Nu tar jag kvällen,
nämen gud! de är ju fångarna på fortet och time out i dag!!
Nu har min dag blivit helt perfekt!

Over and Out!



Tänk när jag får köra en sån här bil!
Tänk när jag får en sån här bil!
jag vill ha den här bilen!
Nu!
:)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-08-30 20:26:38

du vet vad vi gjort upp när du har uppkörning ;)

vet du , jag har klippt hela vår gräsmatta idag ! 25 points to meee ! :D resväskan står redo och klar för start nu !

Postat av: me

Publicerad 2010-08-31 11:35:55

haha jaa, precis! och du vet va du lovade mej när jag klara uppkörnngen! min väska är snart redo! nicklas mobbar oss för att vi redan packar! meen, då glömmer vi ju inget! :D

Postat av: martina

Publicerad 2010-08-31 12:44:26

haha självklart ska vi göra så :D det kommer bli skitfränt ju ! hahahaha jaa sen kan han stå där med bara hälften av alla grejjerna packade medans vi has everything ! :D glöm ej trippeltång ffs ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela