jeaanetteee

Ledig förfan!!! :D

Publicerad 2010-08-09 22:06:56 i Allmänt,

Jag är verkligen ledig i morgon!
Känns som om jag jobbat i flera veckor i rad, utan någon vila emellan!
Men i morgonbitti så får jag äntligen sova, det ska bli alldeles jävla underbart! :D

Drar till Karlstad en sväng i morgon med min följeslagare tinis !
Skitkul, en liten tjejdag helt enkelt!
Vi ska handla lite till kräftisen på fredag, 
fyfan va jävla taggad jag är!!
kommer bli så jäävla gött me kräftor med!
mmmmmm, i like it a lot!;)

Hoppas på en svinrolig utgång med!
åååå, va jag längtar, kan det inte bli fredag nuuuu!!!


nepp, nu ska jag sova..
jag är sjukligt trött!

Natti, Natti på er! 



Bilden är tagen i januari, tänk va man förändras på bara typ ett halvår!

aja, gonatt!

Kommentarer

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-08-10 09:54:37

hahaha, min ädla följeslagare på orange häst i skinande rustning ! också astaggad och det ska bli såå himla roligt ! mys ! eller hur skönt med lediga dagar, och snart sticker vi till Turkland. :)

ses sen så sticker vi till det stora vida Karlstad !

Postat av: mee

Publicerad 2010-08-10 11:27:50

hahahha, jag älskar min orangea häst jätte mycket!! han är så fiiiiin !

Karlstad here we come!

turkiet here we come

ullared here we come!!!

underbar hööööst! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-10 11:28:12

hahahha, jag älskar min orangea häst jätte mycket!! han är så fiiiiin !

Karlstad here we come!

turkiet here we come

ullared here we come!!!

underbar hööööst! :D

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-08-10 21:10:53

som faaaaaan, längtar redan efter allt ! så himla underbart att ha något att se fram emot :) wiiihooo!

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-08-10 22:10:51

jaa, och rosenström med!!!! såjävla wiiiiiihoooo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela