jeaanetteee

morrn, morrn!

Publicerad 2010-08-25 12:09:09 i Allmänt,

Fick en ordentlig sov morgon i dag, ända till kl halv 10, underbart!
Så nu är jag pigg som en mört! ;)

men de va nån som ringde till min mobil just då, och med den ringsignalen som jag har så hoppa jag högt i sängen!
Men mobilen stängde av sej så jag hann inte svara, och jag kännde inte igen nummret heller..
Så när jag sökte på den på hitta.se så stog de att de var karlskoga kommun som hade ringt..

hmm, aja! :P

Det enda som jag hade inplanerat i dag var att tvätta, och de är färdigt nu..
Så det blir nog inte många vingslag i denna lägenhet i dag!

Usch, jag vet inte alls vad jag ska göra, plugga teori kanske?
joo, så gör vi nog..

Sitter här och stirrar på böckerna nu, men det är ju så helvetiskt tråkigt!
Jag kan ju teorin, de vet jag ju!
Jag måste bara bli bättre på att köra!!

Jag får väl plugga endå, bättre att jag läser för mkt än för lite!



min bil som jag ska få av nicklas på min 21-årsdag!
tack så mycket får man väl säga! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-08-25 15:53:24

haha hörde att du gjort en lista nu ;)

kommer in med väskan typ imorgon eller i helgen :) är såå taggad nu, ska bli jätteskönt att sola o bada som besatt ! haha. nu är kameran tömd och klar också ! :P

Postat av: martina

Publicerad 2010-08-29 21:23:41

UPPDATERA DÅ FÖR I HELVETE !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela