jeaanetteee

Utan dina andetag

Publicerad 2010-08-16 18:39:48 i Allmänt,

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor,
jag kan inte ens stå när du inte ser på,
Vad vore jag utan dina andetag?

Bästa låten just nu enligt mej! Ibland är Kent allt bra han med! ;)

Nu har jag bara 5 dagar kvar på schemat..
känns både bra och inge bra.
Gött att få vara lite ledig, men samtidigt så får jag ju ingen säker inkomst.
Så jag kör nog på timmis ett år till, sen ska jag nog plugga om jag inte fått nån fast tjänst tror jag.
Börjar lite smått medd matte B,
Sen blire nog till att söka SSK-utb.

Då har jag i alla fall gjort ett försök, jag vill ju så gärna jobba på BB ju:)
Myys me massa bebisar! :D
Sen alla skrikande mammor är en annan 5:a :P

Jaja, i helgen blev de ju kräftis på fredan-Lyckat! :d
Jag tror alla fick in en fin fjortisfylla ;)
Men de behöver man ibland, så tycker jag! 

På lördan åkte jag och sara till öret, blev 3 par nya vinterskor!
känns bra, nu är jag rustad för vintern, jag vill bara ha en ny vinterjacka också :D

Och den 27 kommer min syster!
usch va jag saknar henne ibland!
De är jobbigt att inte bo i samma stad..
Tänk om hon skulle säga att dom skulle flytta hit, då tror jag nog att jag skulle kunna springa genom en vägg!
Äckligt glad!
men man kan väl få drömma i alla fall!
Fast de är ju lite bra att dom bor i Södertälje, då måste man ju åka dit ofta,
Spciellt nu när leah och adam finns :D

Neeeej, hörrni!
nu ska jag diska, jag lova mamma de!
så de är lika bra att göra de på en gång! ;)



Fler filmer med Joel Kinnaman

Kommentarer

Postat av: Tinis

Publicerad 2010-08-17 13:25:03

jaa det var en bra kväll med kräftisarna, jag hoppas ni är nöjda med kvällen hos mig :) och du by the way, vi måste växla in money snart ! :) <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-17 17:12:29

jaa, de va alla tiders ;) jaa det mste vi verkligen! det är ju bara 3 veckor kvar nu :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela