jeaanetteee

ehhmm ... ;)

Publicerad 2010-02-24 16:17:55 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på Björn Rosenström denna soliga Onsdag! Det bara pumpar sommarkvällsparty i mina ådror! Faan va jag önskar det var sommar nu! jag är så trött på den här äckligt långa vintern, den tar lixom aldrig slut!

Martina fyller ju 20 i morgon så ja va ju tvungen att prata me henne om hur jävla avundsjuk ja är på henne, men hon lugna mej å sa att det är ju bara typ 3 månader kvar tills det blir din tur Jeanette, 3 MÅNADER! meen, det går förhoppningsvis lite fort :)

Så kände jag mej lite pysslig helt från ingenstans, så jag tog fram mina Scrapbookinggrejjer, det trodde ni inte va ;)
men ärligt, det är rätt så roligt faktiskt!
Och kortet blev jävligt bra om jag får säga det :D
Jag lägger ut en bild sen så inte martina råkar se det :P

I morgonen så bär det av till sjukan och söka lite jobb, får se hur det går.
Sen så blire stan me mina små kompisar :)
Och sen så blire lite jobb på de..

Det blir även lite smått jobb på Fredag, bara till 12 så det överlever ja ju ;)
Så får vi se va jag hittar på sen, jag vill till Örebro eller Karlstad! assugen på att shoppa loss rejält :)

På lördag så blire Middag för att fira Martina och sen utgång såklart:D

Jävlar va smilisar det blev i det här inlägget :P men det bjuder ja på :D:D:D

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2010-02-24 23:33:32

Jag ska också söka jobb imorn :) vi kanske ses då.

jag längtar fan asmycket tills jag fyller :P

vi ses på lördag förresten ;)

puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-25 11:59:47

jasså, jag skiter i att söka jobb:P

Vi ses på lördag ja ju:) puss

Postat av: Erica

Publicerad 2010-02-28 22:14:03

Tack för igår :)

Jag hade en jätterolig kväll, detta måste göras om :)

Puss

Postat av: jaa

Publicerad 2010-03-01 22:24:52

asså, seriöst erica! dert var så länge sen jag hadå så sjukt jävla kul!!! måste defenitift göras om:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela