jeaanetteee

segisdagen

Publicerad 2010-01-17 12:42:50 i Allmänt,

Så var de sönda igen, och i morgon äre kryssning me mamma och lillebrodeer nicklas som står på schemat! :) det ska verkligen bli jätte mysigt! :)

Btw så har jag blivit så jävla nerkärad i Joel Kinnaman! jag tror jag har tjatat sönder emmas öron i helgen, heheh sorry ;)
Men man kan ju inget annat än att bli kär i honom när man kollar på Johan Falk asså!
Som ni säkert fatta så har jag sovit hos emmsan i helgen, vi båda jobba men det va kul ändå! vi sog i hennes brorsas lght mitt i city :) najs, najs:D
Och igår så skratta jag så det verkligen spruta ur ögonen på mej! shit asså..  hahahahaha!:D

Härom veckan så hitta jag en låt på min mp3 med Taylor Swift, och de är så jäävla bra.. You belong with me heter den.. det är en sån låt man kan drömma sej bort till, underbart! ;)

Näee, nu ska jag rycka upp mej och gå och packa lite smått:D


  är han het eller HET? omg, i'm in love ;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-01-17 20:54:49

Hahha ah gud vad vi skratta igår asså =) de var riktigt roligt =) får göras om å de ska vi :) hihi ha de så roligt på kryssning.. Å ja nu vet jag vem han joel e hahaha :P Sa ju att han e HET!!!! =)

puss på dig <3

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-18 21:33:39

Måste hålla med, han ser riktigt bra ut! Sådär ska killar se ut, lite åt ganster hållet. Eller så snaggade, mumma!

Postat av: Erica

Publicerad 2010-01-19 16:59:44

Hoppas du får/har det roligt på kryssningen!

Skulle va kul om vi kunde träffas nån dag :)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela