jeaanetteee

klipp, klipp :)

Publicerad 2010-07-09 13:20:27 i Allmänt,

då har man klippt sej igen då :D

Passa på att göra lite fler blonda slingor, och de blev asbra tycker jag själv ^^

Jag klippte mej hos åsax, hade typ aldrig hört talas om henne, men jag fick ett presentkort där av mina kompisar på min 20-årsdag!

och hon va jätte bra, där ska jag nog fortsätta klippa mej!
och billigt va de me, det gillas ;)

klockan är cirkus, gurkus kvart över 1, och jag har redan hunnit med att jobba lite duscha, gör mej lite i ordning på nytt..
nu sitter jag här och väntar på mammsen min som kommer hem med bea och adam!
ooooo, ska bli så myys, ska sitta och gosa med han hela kvällen :)
en  1-månadsbebis har jag inget emot !

och så kommer min skruttis hem i dag med, asså min vovve! ;) hhaha

tänkte lägga in en bild på mitt hår, färgen syns inte så bra, men om man ser mej live så att säga så syns det ;) hah



så långt hår hade jag innan



och så kort äre nu! men det är rätt så skönt faktiskt..
för när man bara låter håret växa så till slut så får man ju ingen frisyr, men jag är nöjd! :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-10 14:37:01

muchos snyggo in hairo ! goody goody ! jeanette, nu sköter du dig ikväll hos emma annars blir det icke någon veckopenning för dej !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-07-10 16:35:26

ockej mamma! jag ska försöka att sköta nmej!!! men du med uga dam!! annars blire ingen husarest för dej i kväl!!!

Postat av: martina

Publicerad 2010-07-11 19:51:48

hahhaha INGEN husarrest ?! det tackar man för ! det betyder att jag är fri från utegångsförbud !!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-16 18:43:14

snyggt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela