jeaanetteee

10/10-10

Publicerad 2010-10-10 22:40:20 i Allmänt,

Fy på mej, de va ett ta sen jag blogga, men skit samma! ;)

Nu äre söndag kväll!
JAg ska lägga mej och sova om en liten stund tänkte jag, i en nybäddad säng!
Så sjukt underbart :)

Helgen har bestått av typ inget!
Jobba lite i fredags, kolla idol.
Tråkigt att Sassa åkte ur, hon hade nog lite mer att ge tror jag!
Personligen tycker jag att andreas skulle åkt..
Men men, inget att göra åt saken..

I går satt jag  i min ensamhet och kolla på PS.I love you, tjöt mej igenom hela filmen.
Men den va väldigt fin, önskar att man kunde hitta en sån man som Gerry!
Men då får han inte dö!

Och i dag har jag städat ch haft en tråkig sönndag.
Försökt välja en ny fondvägg till mitt rum, inte så lätt..
Men jag tror de blir bra, hallen kommer i alla fall bli skitsnygg! :)

Nepp mina vänner, nu ska jag sova så jag orkar gå upp halv 7 i morgon skynda mej ner till tvättstugan, ut med vovven och sen börja flytta alla möbler för på tisdag kommer dom hit och tapetserar! :D wiiieee! :)

Natti, Natti!!! :D

Jag älskar min mamma mycket, fast vi bråkar ibland!
Det hör till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela