jeaanetteee

hell yeah, i'm a motherfucking princess!

Publicerad 2010-10-07 14:54:08 i Allmänt,

Grey's va bra i går!
Bonde va gulligt!
Och jag va glad!

Jag hittade en bil som jag gärna vill ha, så alla bidrag är varmt välkomna! :)

Jag har tvättat all tvätt alldeles ensam och övergiven som jag är !

När jag satt och måla mina naglar så kom jag på va jag vill bli när jag blir stor.
Typ nagel-någonting!

För jag tycker de är så roligt att mixtra med naglarna!
Som nu tillexempel så gjorde jag fransk manikyr, men i stället fför det vita längst ut på nageln tog jag ljusglänsande turkos,
Det blev asfint tycker jag!

Sen har jag en rosa diamant på varanan nagel, det vart iofs lite väl puttinuttit tycker jag!
Men endå fint på nått sätt :)
Men de är i alla fall jätte kul tycker jag!
Och de skulle vara roligt att utveckla sej..
Men de är väl inget man kan försörja sej på direkt!

Nej hörrni!
Nu fick jag ett sms av mamma där det stog att jag kunde ta ner alla tavlor och spikar i hall, kök och vardagsrum.
Hmm, undra om det är omtapetsering på g? :)
De vore super i så fall, inga roliga tapeter vi har här :P

Slutligen vill jag säga Grattis till min Leah som fyller hela 3 år i dag!
Gud så snabbt tiden går !
Mamma är ju där så hon ska ge henne min present sen, hoppas hon blir glad :D

Hej så länge!

   

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-07 20:51:04

finfina naglar !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela