jeaanetteee

Tisdag, tisdag, tisdag :)

Publicerad 2010-10-05 10:29:55 i Allmänt,

Klockan är snart halv 11 och det känns som om jag varit uppe i evigheter!
Dock har jag bara varit vaken sen kvart i 7, för de ska komma nån kille och installera stadsnät eller så.
Och då stog d på lappen att han skulle komma mellan 7-16.
Hmm, så de va bara att kila upp och ta på sig kläder så man ser lite anständig ut.
Men grejen är den att han inte är här än, så då har jag gått upp kvart i7 helt i onödan ju!
sjukligt irriterande :P

Så nu har jag iofs fått lite gjort här hemma, nu äre bara disken kvar som av någon anledningen nicklas har väldigt svårt för ;)
Han skull diskat i går, men nej!
Så jag få väl göra det, jag har  ju inte så mkt på mitt schema i dag så :P
Och sen har jag faktiskt plugga teori.
installera skivan i datorn och satte i gång.
Så nu har jag gjort klart 4 eller 5 prov, bra jeanette :D

Och jag måste ju bara berätta!
Jag satt och lyssna på Daniel Norberg som är med i i dol vet ni, som jag tjata om i ett tidigare inlägg tror jag :P
Men i alla fall, så lyssna jag på han på youtube, där han både sjunger och gör e massa imitationer.
Jag blev helt chockad, han är ju så jävla duktig!
Så sök på han på youtube, så får ni se!

Men jag bestämmde mej i alla fall för att skicka ett mejl till honom på fejjan där jag skrev hur duktig jag tycker att han är.
För det måste han ju få veta lixom!
Och nu i morse när jag logga in på fejjan så hade jag fått ett svar från han, det trodde jag ju aldrig att han skulle hinna med lixom.
Men oooooo, så glad jag blev :D
Så nu ska jag rösta på han varje fredag!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-05 11:48:41

hahaha ! vad skrev han då ? :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-05 14:48:50

typ att de va kul att jag gilla han röst och sånt.. och att jag va snäll :) och att vi ses på tv på fredag ;) hahah men lite coolt äre ju, eller hur? :P

Postat av: martina

Publicerad 2010-10-05 15:24:21

hahah jaa, har du tur kanske han hälsar till dig i rutan :) men vi ses ju klockan ett i morgon så drar vi till MAXI då :P

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-10-05 22:15:57

haha precis! ;) de gör vi! jag har en lååååååång shoppinglista med mej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela