jeaanetteee

?

Publicerad 2010-09-26 17:30:30 i Allmänt,

De va den helgen de!

Som jag sa gick gårdagen åt till att städa mitt rum och vara "lite" bacon ;)

Både mamma och Nicklas åkte härifrån, så jag blev lämnad här alldeles ensam, men de va rätt skönt måste jag säga!
Hela lägenheten för mej själv..

Tyvärr så fanns de ju inte ett skit att titta på på tv,
Så ja slog på ett avsnitt av kungarna av tylösand..
Asså, dom skämmer ju ut sej lagomt mycket!
Kul när deras barnbarn får se de där :P
Jajaj, de va ju inte mycket att hurra över, så jag släckte lampan vid 24 och somnade då rätt ovaggad :P

Sen drömmde jag en hemsk dröm hela natten, verkligen hela natten!
Usch, mådde  verkligen piss när jag vaknade sen.
Tur att de bara var en dröm i alla fall, dock kan den ju bli till verklighet.
Men då måste jag ha maximalt med otur alltså!
Vi får hoppas på de bästa..

Skulle egentligen ut och köra lite bil med john i dag, men de vart nått fel på bilen eller nått.
Så de får bli i morgon i stället när bilen är fixad :)

Nu har jag nyss avnjutit kinamat framför tv:n.
Fastnade då för ett program om Jonas Brothers.
asså, jag är inget stort fan eller så, men dom är ju nått otroligt duktiga alltså.
Han den minsta av dom kan ju varenda instrument som finns typ, dessutom sjunger han ju jätte bra :)

Jag önskar att jag också kunde sjunga, eller typ spela gitarr :)
Men men, kul när de går bra för andra.
Önskar att de kunde gå lite bra för mej med kanske, vore på sin plats nu tycker jag ;)

Vi höres och synes :)




Jag vill ha palmer på gatorna i sverige!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-26 17:47:48

mer palmer åt folket !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-26 21:18:09

mkt mer palmer åt folket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela