jeaanetteee

Nästa vecka = mys!

Publicerad 2010-09-28 22:10:03 i Allmänt,

Att vara förkyld suger ju lång väg alltså!
Jag verkligen hatart!
Jag blir så degig i huvvet, och de är värst när man just vaknat.
Man kan inte andas me näsan, för den är täppt, å man har sovit med munnen öppen hela natten så hela halsen är helt jättetorr!
Och ont gör de me!
Nee, lite piller på detta vore super! ;)

40 min kvar tills vi får veta vilka som går vidare i Idol.

Hmm, jag vill att Alice, Sassa och Elin ska gå vidare.
Kanske Emil också..
Men nu kan ju bara en tjej gå vidare och då tror jag nog min röst faller på Alice..

Arne Weises pojk tycker jag är lite sliskig och rejält mkt brat varning på!

Och Björn va mkt bättre 2007..

Men Alice måste vidare i alla fall tycker jag :D


Som min rubrik avslöjade så blir nästa vecka mys!
Iallafall onsdag,
Säsongsstart av Bonde söker fru och Grey's!

Jag hoppa högt i soffan när jag såg reklamen!
Jag menar va är mysigare en höstkväll att titta på än Bonde söker fru?
Det är ju så myys! :D

Gonatt!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-29 09:26:20

jaa, jag hörde ju att det inte funkade mellan dig och förra deltagaren Roger ?:( jag beklagar djupt !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-29 11:22:54

jaa, jag vill helst inte prata om de.. :(

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-29 13:44:26

jag är säker på att ni någon gång finner varanda igen ! :( han behöver nog bara lite mer tid för sig och sina kossor..

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-29 22:12:39

jaa, må så vara.. men jag har nu funnit en ny kärlek! Daniel i idol! Vi tänkte bjuda över dig och nicklas på en kaffekopp och en kiwilängd nästa tisdag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela