jeaanetteee

Städtant!

Publicerad 2010-09-27 17:23:32 i Allmänt,

Och så va de måndag igen då.

Startade dagen med lite frulle framför the voice, alltid lika bra tycker jag :D

Sen kom martina och hämta upp mej så åkte vi till folkets hus där jag skulle välja en jobbcoach, vilket inte är så lätt när alla bara drar i en och man inte fattar ett jävla skit.
Alla sa typ samma saker, men till slut så valde jag communicare tror jag de hette.
Men dom sa att dom typ rikta in sej på ungdommarna, och jag är ju en ungdom så jag tyckte de lät bra ;)

sen åkte vi hit till mej en sväng och kolla tyra banks show

Och typ vid halv 2 gick vi till farfars lägenhhet och städa, för dom har ju flyttat:P

Och så kom jag och mamma hem för en stund sen till färdiglagad mat a la nicklas!
inte varje dag han ställer sej vid spisen och lagar mat :P

Nu ska jag ta hand om disken sen vänta på att john ska komma hit så ska vi ut och köra lite bil :d
Jag ska få köra passaten, mamma säger att den är jätte rolig att köra.
så de ser jag framemot :D



En vacker dag, en vacker dag ska jag ha denna bil!!! :D 

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-27 19:51:13

bra! då har du körkort tills vi ska till Ullared så turas vi om att köra :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-27 19:56:57

haha jaa, ungifär vid den tidpunkten ja! då har jag 2 veckor på mej från och med nu!

Postat av: martina

Publicerad 2010-09-27 20:24:43

då gör vi som planerat vid din uppkörning ! jag bakar en tårtjäkel som vi gnager på efteråt !

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-09-27 22:23:50

det låter alldeles utmärkt tycker jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela