jeaanetteee

You are not alone

Publicerad 2011-04-19 20:47:21 i Allmänt,

Sitter här och sörjer allas våran Michael Jackson!
Snart gått 2 år sen han dog, sjukt!
Men vad passar inte bättre då än "you are not alone"
Den låten är i alla fall på min topp 10 lista! :)

Aaa, åter till mej ;)
Tog en alldeles förträfligt skön kvällspromenad förut!
Gud va skönt det va ute!
Helt otroligt! :)

Sen som jag skrev förut så storstädade jag ju rummet förut!
Nu ska ni få se va duktig jag kan vara ibland, när jag vill! ;)



Jag unnade mej en glass! :)


Hahah, och jag måste ju visa hur fint mitt rum var
i julhelgen när jag bestämmde mej för att
montera i hop skrivbordet jag fick
av nissie och martina :)


puss god natt på er!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-20 17:24:42

vädligt besviken på ditt " hantverk" måste jag nog meddela.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-20 17:48:47

jadu! det blev nicklas också! om inte tilloch med arg! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela